Bonka Circus versterkt²

Bonka Circus versterkt opnieuw, tweemaal deze keer.

Wim Michiels (21 jaar) start in de zomer als junior account manager. Tijdens zijn studies communicatiemanagement aan de Hogeschool PXL deed hij reeds praktijkopdrachten voor o.m. Proximus, de Federale Overheid en de Parijse juwelier Noémie Briand. Daarnaast organiseerde hij in 2018 het eerste Sushi festival in België (10.000 bezoekers). Hij leerde Bonka Circus kennen via de tv-productie 'Typisch Mensen' met Freek Braeckman, via een medewerking aan de campagne van Last Night A DJ en een lange stage. Met zijn 'let's make it happen-attitude' is Wim de perfecte man voor de job, aldus CSD Julie Proesmans.

Marie Nackaerts (25 jaar) start als strateeg onder leiding van Peter Verbiest.
Na haar postgraduaat Belgian Advertising School, werkte Marie de afgelopen jaren als jonge strateeg bij Boondoggle en Springbok waar ze mee bouwde aan merk-, communicatie- en contentstrategieën voor een breed scala aan klanten (NATO, VandenBorre Kitchen, Defensie, SKM, Nivea, Delhaize, Bridgestone, Mercedes-Benz e.a.). Hier kon ze zichzelf ontplooien tot een hybride strategisch profiel met zowel ervaring in branding, service design als data-analyse en performance marketing. "Het is nu mijn doel om met mijn kennis die ik de afgelopen jaren heb opgedaan, het gedrag van mensen te veranderen ‘for the better’.”, aldus Marie.  Dit past perfect binnen het ‘content with a purpose’-verhaal van Bonka Circus. Ook Marie start midden deze zomer.