HOTEL BONKA EN JIMS KIEZEN VOOR MEER DAN FITNESS.

Hotel Bonka lanceert zijn allereerste campagne voor Jims, één van de toonaangevende fitnessketens in het land. De campagne moedigt aan om niet voor fitness te kiezen, althans niet zoals we die stereotiep kennen. Bij Jims ligt de focus namelijk op veel meer dan wat je van een fitness zou verwachten: op algemeen welzijn, het voorkomen van sportblessures, dynamisch ouder worden en zelfs de voorbereiding op belangrijke levensmomenten, zoals een bevalling. Je kunt er solo trainen, maar dankzij de personalised coaching, small group trainingen en groepslessen die inbegrepen zijn in je abonnement, heb je altijd een compagnon de route. “Bij Jims draait het om meer dan fitness: we creëren een warme, motiverende omgeving waarin vooruitgang, verbinding en een gezonde levensstijl centraal staan.” aldus Soetkin Verkest, Head of Marketing & Communication bij Jims.

“In teamwork met het Jims-team hebben we tal van creatieve pistes verkend, maar telkens kwamen we uit op dezelfde conclusie, die de enige juiste bleek: Jims is meer dan een fitness,” zegt Karel De Mulder, creatief directeur bij Hotel Bonka. “In de campagne hebben we geprobeerd een zo goed mogelijk beeld te schetsen van hoe het er bij Jims aan toe gaat, zonder heroïsche taferelen, motivational quotes of geforceerde glimlachjes, die je al eens tegenkomt in fitness campagnes."

De campagne loopt op vanaf eind augustus, en is hoodzakelijk een online campagne die zichtbaar is op social media alsook YouTube en BVOD op gekende platformen zoals Go Play en VTM GO. ​ ​

Kies voor meer dan fitness. Kies voor Jims. ​

URL's