Konvert & Bonka Circus, samen aan het werk

In opdracht van Konvert is Bonka Circus in het voorjaar gestart met het definiëren van de purpose van de grootste onafhankelijke Belgische uitzendonderneming. Met meer dan 82 kantoren over Vlaanderen, Wallonië en Brussel begeleiden ze bedrijven bij de rekrutering en selectie van arbeiders, technische profielen, bedienden en kaderleden, over alle sectoren heen.

Ondertussen lanceerden we samen de “tijdelijk werk” campagne waarbij tijdelijk werklozen aangemoedigd worden om dankzij de persoonlijke en professionele begeleiding van Konvert, te switchen naar tijdelijk werk. Voor 2021 staan er nog uitdagende projecten in het vooruitzicht.
Thomas Dewinter, Group Commercial Director bij Konvert: “Er zijn heel wat uitdagingen maar ook opportuniteiten binnen een steeds veranderende arbeidsmarkt en HR dienstverlening. Daarom hebben we een ambitieus en innoverend plan 2025 ontwikkeld om onze unieke werking waar mensen en partnerships centraal staan te versterken en klaar te maken voor de toekomst. Aan de basis van het plan ligt het ontwikkelen van onze purpose en visie om dit dan door te vertalen in onze strategie, commerciële dienstverlening en marketing & communicatie plan. Met Bonka Circus hebben we de juiste partner om ons hierin te begeleiden. Bonka tilt ons op een hoger niveau in lijn met onze ambitie en dit zal zeker zijn vruchten afwerpen in de toekomst bij de verdere uitvoering van onze samenwerking.”  Julie Proesmans Client Service director Bonka Circus: ”Mensen met aandacht voor wie ze zijn en wat ze willen aan het werk helpen, kadert helemaal in onze visie van maatschappelijke relevantie. In onze samenwerking met Konvert staan partnership en vertrouwen centraal en dat is een ideale en zeer aangename manier om samen succesvolle projecten en campagnes op te zetten."